UPPDATE

denna dag har varit helt okej. dagen började med 30 min matte, sen tågade vi till åkersberga för att se 9:ornas teater, såg även samma teater igårkväll eftersom att min brosra är med, då fick hela familjen komma och kolla. efter teatern så tågade vi tbx till skolan för att först äta och sen ha E-tid, efter det så blev jag skjutsad till ensta där vi skulle springa (måste bara säga att jenny äger på att skutsa :P). efter springnigen så åkte jag till täby med några kompisar, där jag, beccaR och elin tog en fika, sen gick vi tre till JC och provade tusentals plagg, eftersom att det var halva priset. jag köpte ett line, en body och en blommig kjol :) jag är nöjd med det jag köpte o så men min plånbok är för tillfället slut :'(
sen efter en mini-shopping så tog jag bussen hem.

nu ropar mami på mej där nere..
PUSSSSSSSSSSSS


Kommentarer
Postat av: jenny

mm tur att jag höll mig någorlunda på trottoaren ;D

2009-05-29 @ 15:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0