franska är det svåraste som finns ! ja lovar :O

... franskaprovet var idag....
det gick inte så jättebra för mej. jag satt 50 minuter och skrev. jag blir seriöst glad om ja får G.  det känns på nått sätt som om ja går i min brorsas fotspår just nu, han har alltid haft det svårt med just franska. han har slitit med det i 8:an o 9:an för att få ett litet godkänt. det är nog så det får bli för mej med. jag önskar värkligen att jag var duktig i språk och att ja hade lättare att lära mej det, men nej. jag pluggade faktiskt mycket, fast ioförsej så pluggade ja lite på fel saker. men men, får se hur det går, får säker mvg. 

har knapt inte skriviot nått på bloggen alls sen fredags men på skoldagarna så är det sjukt mycket i skolan, och på helgerna vill man värkligen passa på att vara med kompisar. den här helgen så var ja med ellen på fredagen, och sen sov jag hemma eftersom att mina småbarn ja tränar i gympa hade uppvisning tidigt på lördagen. uppvisningen gick inte så bra, om man säger så. när vi hade tränat innan inför uppvisningen så gick allt jättebra. men på uppvisningen kraschade allt totalt. tex som innan hade vi tränat extra på snabba kullebytter på en lång tunn matta. då var dom jätteduktiga, och sen på uppvisningen så bara ställde sej typ alla på huvet och väntade till dom vällte ner på ryggen, men värsta dunset. jaja.  efter uppvisningen så åkte ja till täby, där ja träffade jenny. eftersom att ja kom i direkt från uppvisningen hade jag mjukisbyxor på mej, och det är typ det värsta ja vet. att gå omkring i mjukisbyxor, eller det är ju en annan sak om man är hemma och så men i täby centrum liksom, nej. så ja köpte en svart klänning/tunika och ett par lila nelon-leggings. när vi var klara i centrum så kom mamma o hämtade oss, då åkte vi till staden, där kollade vi i affärer o jag köpte faktiskt en jättesöt skolavslutningsklänning (chock-rosa ! ). sen åt vi glass på ''lejonet och björnen''. när vi kom hem sen så packade ja min väska och jag och jenny skulle ta bussen hem till henne. (jag skulle sova där ).

vi hade så otroligt otur med alla bussar, så det tog 3TIMMAR !!! helt sjukt. det tar bara 5 minuter med bil.  jenny var jättekissnödig och jag hade ont o mina fötter och i magen. när vi entligen var framme hemma hos henne var vi helt slut. då åt vi god mat och hade det mysigt.

sen igåt startade skolveckan igen. efter skolan träffade jag rebecca, vi hade det jättekul. det blev också så att becca sov över här till idag. vår plan var att vi skulle upp tidigt idag på morgonen och ut o springa !och så blev det :) nästan...
rebecca hade så ont i foten så hon cycklade, och ja sprang.

nu ska jag göra nått.
oj vilket lång inlägg,
ingen kommer orka :P men men :)

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSAR




BARA FÖR ATT JAG OCH JENNY ÄR BÄST PÅ ATT KLÄTTRA..

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag orkade faktikst läsa! (a)

Tycker du är duktig på franska, det gick säkert bra sötis <3

Kan du inte visa klänningen du köpte?! :-D



Puss

2009-05-12 @ 19:22:39
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack! Jag som klippt ihop den men Asiat som hjälpt mig med designen www.asiat.blogg.se, en super bra blogg! Häftig header du också och vilka skor :o

Hur hittade du min blogg!? :)

2009-05-12 @ 19:50:11
URL: http://volkyria.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jodå! Jag lästa allting! Haha! :) Ofta 3TIMMAR!??

Det är sjukt om det tog så lång tid! Fick ni vänta länge vid hållplatserna eller?

Pussis! <33 Kunde vi gör ngt i helgen? <3 :)

2009-05-12 @ 20:19:14
URL: http://lillburken.blogg.se/
Postat av: jenny

haha jag läste allt från början till slut.tog det bara 3 timmar jag trodde att det tog 5 timmar (med lite överdrift).





var det inte jag som var bäst på att klättra skoja du ägde <3

2009-05-13 @ 14:01:52
Postat av: annie

hahh, ja det var ju lite läskigt när man tänkte på att stången/pinnen satt väldigt löst ;) men båda överlevde (?) right ? :P <3

2009-05-13 @ 16:40:18
URL: http://anniesmodeblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0