skansen

nu är jag hemma. idag så var vi på skansen.. när vi kom dit så skulle vi kolla på djur i en timme  o sen skulle vi äta. efter vi hade ätit fortsatte vi att kolla på djur. men jag och jenny trodde att man var tvungen att stanna till typ 14 :30, men jeanette (lärare) sa att man fick åka hem efter lunch, men hon sa det aldrig till oss -.-
så vi hade det jätte tråkigt o bara väntade på att tiden skulle gå, fast vi då egentligen skulle kunna åka hem, sen, ganska sent, så ringde jeanette o sa att det bara va vi kvar (jag och jenny) o att hon väntade på oss vid éntren. så vi gick  lugnt o sakta dit. när vi kom dit så hade halva klassen stott o väntat på oss typ, o min lärare ba;
-åh va jubbigt för er, ni fick väl kuta hit? stackare... ni måste vara helt slut tjejer...
             *vi hade gått lugnt hela vägen..*
- ja, fast vi sprang så vi var helt slut i början sen gick vi lite på slutet...
-jaha okej.. men nu får vi hoppa på bussen o åka hem.

tiden vi väntade på skansen för att få åka hem, så underhöll vi oss med att ta turist bilder. :)










haha, nejnej, vi härmar nt kenza ;P

Men vi hade bara tråktig. yes.
men nu... ska jag göra nått, kanske träffa fanny.

puss


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Haha kul att båda gör samma poser hela tiden :P

2009-06-09 @ 16:52:41
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0