första inlägget på en ny blogg ! yeah :D

nu var man tillbaka på blogg.se igen :) känns bra. efter att ha bytt från den här bloggen till min blogg på devote.se så kan ja säga att det värkar igentligen lättare med design o sånnt på blogg.se. så nu har ja bestämt mej för att blogga här. nu var det en ny design också, ida hjälpte mej :D ( TAACK, HADE ALDRIG KLARAT DET SJÄLV ! )

nu på lovet har ja varit i fjällen för dom som inte vet det, här är ja med min familj (mamma, pappa och bror Erik) och min kompis ida och hennes familj. ida och jag hart kännt varandra sen vi var 2 år, vi har gått på samma dagis o skola tills ja bytte skola, men vi har hållt kontakten ändå :)

om ett tag ska ida och jag kolla på en skräckfilm :O o äta chips :)


ja när ja hoppar ! :D ;)


när Erik hoppar, liite högre än mej kanske...


en gråtta vi byggde :D den började vid ena hållet o slutade vi andra sidan.. :)



ida på väg ut till solen :D


här stylar vi ;)

soooool !


ice cooldd !


utsikt :)

nu ska ja packa, för imån ska vi åka hem, 10 på morgonen ! :O


pussar !


Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag tror jag känner ida! :O

Hon går typ i min dansgrupp! :D

KRAM

2009-04-19 @ 14:23:04
URL: http://detailz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0