glassa !

BONJOUR !nu är ja hemma, ja o sally har precis varit i affären och köpt glass. innan det var vi i skolan. eftersom att sally ska följa med mej till landet måste vi vänta hos mej för min mamma kommer snart o hämtar oss. min kusins hund ska med oss till landet,  det är den minsta pudelrasen som finns,  och min hund är den största pudelrasen som finns, o båda är svarta :D så det ser ut som om det är min hunds valp :P

det är rätt skönt för nu är ja ledig i 3 dagar framöver, min pappa fyller år på måndag så ska hela familjen hitta på nått spec. :)  men min kamera är kvar i skåpet i skolan så ja ! ooh ! så nu kan ja inte ta kort i helgen o lägga ut på bloggen ! men ja tror ja kan ta kort med sallys kamera ist så det blir nog så.

nu står sally o sjunger samtidigt som hon står o dansar i mina 12 cm-klackar :P hah, nu ska o sally ut.

J'ETEMBRASSE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0