måndag

nu sitter jag här hemma och är helt slut.
dagen i skolan har iförsej varit chill, eftersom att vi har kollat på film och typ suttit o läst hela dagen, men det kanske är därför jag är så trött (?)

jaja, i helgen var jag iaf på landet med lina. på fredan så åkte vi ålandsfärja, så jag har faktiskt varit utomlans i helgen, I två MINUTER :) väl på färjan spelade vi på pengar automater, jag vann 15 EURO, typ 150 kr, jag satte bara in 20 cent o vann 15 euro, fast jag kanske sammanlagt spelade bort 250 kr. jaja, det var kul iaf :D sen var vi i norrtälje o shoppade och kollade på bio. Änglar & demoner. ja, vad ska man säga om den filmen då (?) den var väldigt annorlunda, handlar mycket om relion o kyrkor. men den var rätt bra endå. bara det att typ första 20 min sov man typ.

nu ska jag vila lite, så himla trött. sen ska jag nog ut o springa sen , typ 3 km bara. och så måste jag ju köpa picknick till imån, då vi ska spela brännboll med klassen o så ska föräldrarna vara med....   :S  hoppas mina måste typ.. jobba över , o inte hinner :) eller nått sånnt. :)

tingeling dudes


(bara några skoldagar kvar i skolan nu !!! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0