snart är det midsommar gott folk



igår sov jag över hos ebba <3 vi hade jättemysigt, vi kollade på 3 filmer, allt flyter, i´m a legend och wildchild. alla var jättebra och kan värkligen rekomenderas ! igentligen skulle jag kanske träffa jenny idag men hon har fått sin nya hund o hon var tvungen att gå ut med den och så, så vi kunde inte gåra nått :( 

imorn så åker jag till landet, ska fira midsommar där med Lina o släkt, kanske träffar jag alice om jag hinner också =)
gud vad jag kmr sakna alla kompisar mkt i sommar ! eftersom att jag ska vara på landet mkt så hinner jag inte träffa alla... :(  efter helgen (vecka 26) så kanske jag ska gå tennisläger med ellen. jag ska ringa henne ikväll så kan vi bestämma lite, men det blir nog bra. nu ska jag packa till imorn då jag åker till landet.

pusspådej

 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej! Jag ska ta och kolla lägret nu! :)

Puss <33

2009-06-17 @ 22:27:43
URL: http://lillburken.blogg.se/
Postat av: Amanda

Bloggar du medans du är på landet?

Kram <3 och ha det så bra där!

2009-06-17 @ 22:43:07
URL: http://kruumelur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0