igår: grönan idag:sjukling

yes, igår va ja på gröna lund med jenny W, sally och fanny :)
vi hade det underbart, sprang runt och åkte allt möjligt (förutom frittfall), det var knappt några köer alls så det va jättelyckat, det kom dock lite småregn då och då men det var faktiskt lite sol åckså =) vid 6-tiden åkte sally jenny o fanny hem, då var jag med älskade julia och astrid, sen åkte astrid också hem, men då åkte ja o julia vidare i drygt 1 timme o sen kom papi o hämtade oss. ja tänkte lägga ut lite bilder o sånnt ikväll, men här är bara lite bilder från julias blogg:


insane, som vi åkte 2 ggr

ja o sötisen julia

astrid o ja i extrem :)

sen så avslutade ja o julia med roliga bilar (som gick väldigt långsamt) :P

men som sagt, det kommer bilder från min kamera ikväll (eller imån)


nu är jag iaf hemma-sjuk. har jätteont i halsen :'(
tror jag kommer till skolan imrn för jag måste fixa klart en NO- inlämning, som ska vara klar imrn. jaja.
en till tråkig nyhet är att bästis fanny har gjort illa foten :( stackars henne. hoppas hon blir bättre <3

nu ska jag gå o dö för det finns inget att göra hör hemma.
puss alla levande (friska).
<3


Kommentarer
Postat av: fanny

haha, nej,nej tänlk inte på mig nej,nej

2009-06-04 @ 14:38:04
URL: http://bloggbyfanny.blogg.se/
Postat av: Julia

<3 bilderna är ju skitfina på dig!

2009-06-04 @ 17:52:27
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0