teext

jag har tyvärr inte kunnat blogga i helgen eftersom att ja varit på landet, jag glömde datan hemma så det blev inget bloggande. men på landet kollade jag, sally o lina på skräckfilmen one miss called ! såååå himla lääskig ! :O skrek igenom hela filmen .. men sedan på måndagen var ja ledig hela dagen för att pappa fyllde år, vi var i stan o hade det trevligt. sen på kvällen var vi på en resturang, men när vi kom hem var klockan halv ett på natten och det var skola dagen efter så ja kunde tyvärr inte blogga då heller -.-

idag har ja iaf som sagt varit i skolan, efter det drog ja o sally till stan, där vi åt en gratiskula ben&jerry ! haha, oslagbar glass ! dock var det lite problem att hitta dit, men efter att ha vandrat runt i gamla stan ett tag med en Lina på telefonen så kom vi dit till slut, lina hade varit på den där ben&jerry-butiken förut så hon hittade.

nu ska ja leta efter saker ja tappat bort.. alltså mobil, nyckar och min kamra. allt tappades bort på typ 2 dagar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0